თიბისი ბიზნესი განაგრძობს ბიზნესის მხარდაჭერას და ამ მიზნით მორიგ საგანმანათლებლო ტრენინგსსთავაზობს მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმომადგენლებს.
23 – 24 სექტემბერს 19:00 საათზე გაიმართება შეხვედრა ბრენდის კონტულტანთან, დავით ხუცუშვილთან, რომელიც ისაუბრებს თემაზე - როგორ განვსაზღვროთ სამიზნე აუდიტორია?
ფიზიკური შეხვედრების ფარგლებში განხილული იქნება:
23 სექტემბერი - სეგმენტაცია
1) რა არის ბაზრის სეგმენტაცია
2) რას ემსახურება ბაზრის სეგმენტაცია
3) სეგმენტაციის სახეები
4) სეგმენტაციის გამოყენების წესები
24 სექტემბერი - ტარგეტინგი
1) როგორ ხდება მიზნობრივი აუდიტორიის შერჩევა
2) მიზნობრივ აუდიტორიასთან წვდომის სტრატეგიების ჩამოყალიბება
3) როგორ ხდება მიზნობრივი აუდიტორიის დეტალური დახასიათება
შეხვედრაზე დასწრების მსურველებმა, გთხოვთ, გაიარეთ რეგისტრაცია:
უახლესი
2 საათის წინ
მეტი განაწილება თიბისისგან4 საათის წინ
თბილღვინომ პრემიალური ღვინოების კოლექცია წარადგინა