აჭარა საუდის არაბეთის მედიის ობიექტივში
აჭარის შესახებ საუდის არაბეთის რეიტინგული ტელეკომპანია “MBCI” გადაცემას ამზადებს. გადაცემა „Sabah El Kheir Ya Arab”-ის გადამღებმა ჯგუფმა რეგიონში აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის ორგანიზებით იმოგზაურა. მათ ობიექტივში ბათუმის ტურისტულ ღირსშესანიშნაობებთან ერთად მოხვდა ბოტანიკური ბაღი, პეტრას ციხე და ჩირუხის ხეობა თავისი ევროპაში ყველაზე გრძელი ორზოლიანი ზიპლაინით. გარდა აჭარისა ტელეკომპანია “MBCI” სპეციალურ სატელევიზიო ეპიზოდებს ამზადებს საქართველოს სხვადასხვა კუთხის შესახებ. გადამღები ჯგუფი უკვე სტუმრობდა თბილისს, ყაზბეგს, ბორჯომს, ქუთაისს, წყალტუბოსა და შეკვეთილს, რის შემდეგად გადაღებებს წალკასა და კახეთში გააგრძელებენ. ისინი საქართველოში ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მოწვევით იმყოფებიან.
“საუდის არაბეთიდან რეგიონში გვაქვს პირდაპირი ფრენები, ამიტომ მნიშვნელოვანია ჩვენი ტურისტული შესაძლებლობების შესახებ პოტენციურ ტურისტებს, რაც შეიძლება მეტი ინფორმაცია მივაწოდოთ. აჭარისა და ზოგადად, საქართველოს შესახებ მომზადებულ სპეციალურ ეპიზოდებში წარმოჩენილი იქნება ის ულამაზესი ბუნება, გასტრონომია, ტრადიციები და ტურისტული პროდუქტები, რითიც ჩვენი ქვეყანა ამაყობს. აჭარას უცხოელი ჟურნალისტები, ინფლუენსერები და ბლოგერების წლის განმავლობაში აქტიურად სტუმრობენ, რაც გვეხმარება თანამედროვე, ციფრულ სამყაროში სამიზნე აუდიტორიას გავაცნოთ ჩვენი მრავალფეროვანი ტურისტული შესაძლებლობები,“ განაცხადა აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა თინათინ ზოიძემ.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
28.08.2025.16:00
ქვეყანაში ბევრი უცხოელი მოგზაურია, - ასე აფასებს თითქმის ფონალში გასულ ზაფხულის ტურისტულ სეზონს Business Insider Georgia-სთან საუბარში ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი, მაია ომიაძე.
მისი თქმით, სეზონის დეტალური შეფასება ნაადრევია, რადგან ჯერ საერთაშორისო ვიზიტორების სტატისტიკა არ გამოქვეყნებულა. მიუხედავად ამისა, ტურისტულ ლოკაციებზე მოგზაურების სიმრავლე უკვე შესამჩნევია.
„თვალით და შეგრძნებებით ძალიან ბევრი მოგზაურია საქართველოში, როგორც დედაქალაქში, დიდ ქალაქებში, ისე საზღვაო და პატარა კურორტებზეც. მე თავადაც თუშეთში ვიყავი ცოტა ხნის წინ და სავსე იყო ტურისტებით, განსაკუთრებით ევროპელი მოგზაურებით. თუშეთი ისეთი ტურისტული პროდუქტია, რომ ბევრია ფეხით მოსიარულე, ჰაიკინგის მოყვარული, ბაიკერებიც შეგვხვდნენ პოლონური და გერმანული ნომრებით“, - აღნიშნა მაია ომიაძემ.
მაია ომიაძე ხაზს უსვამს, რომ საქართველოს ტურიზმის სტრატეგიულ სამიზნე ბაზრებზე მუშაობა გრძელდება და მოლოდინით ელის მეორე კვარტლის მონაცემებს:
„ის ქვეყნები, რომლებიც ჩვენთვის პრიორიტეტულია და რაზეც ვმუშაობთ, სწორედ ამ ბაზრებიდან მოდის ვიზიტორთა უმეტესობა. დაველოდოთ მეორე კვარტლის შედეგებს - იმედი მაქვს, კარგი ციფრები გვექნება“, - განმარტავს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი.