2023 წლის მეოთხე კვარტალში სატელევიზიო და რადიო მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავალმა 35.4 მლნ ლარი შეადგინა, რაც წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით 32.1%-ით მეტია (რაც დაახლოებით 8.6 მილიონი ლარია). ამის შესახებ კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის „მაუწყებლის ბაზრის ანგარიშშია“ აღნიშნული, რომელიც 2023 წლის მეოთხე კვარტალს მოიცავს.
კომისიის ცნობით, 2023 წლის მეოთხე კვარტალში როგორც სატელევიზიო, ისე რადიო მაუწყებლების კომერციული სარეკლამო შემოსავლები (მლნ ლარი) წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით გაზრდილია.
2023 წლის მეოთხე კვარტალში სარეკლამო შემოსავლების ძირითადი წილი, 71.1%, პირდაპირმა კომერციულმა რეკლამამ დააგენერირა.
შედარებისთვის, 2022 წლის მეოთხე კვარტალში სარეკლამო შემოსავლებში პირდაპირი კომერციული რეკლამის წილი 65.6%-ი იყო.
უახლესი
18 საათის წინ
„ნუშიკოს ბაღი“ გადამამუშავებელი საწარმოს გახსნას გეგმავს20 საათის წინ
ლარი დოლართან და ევროსთან გამყარდა20 საათის წინ
ბათუმში, Grand Mall-ში კავეას კინოთეატრი გაიხსნა21 საათის წინ
თიბისის მობალბანკს ახალი ფუნქციონალი დაემატა