მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7047.6
0.0058
flag
AZN 1.586
0.0021
flag
CNY 37.741
0.0048
flag
EUR 3.1397
0.0061
flag
GBP 3.6136
0.0059
flag
KZT 49.95
0.0006
flag
TRY 0.0655
0.0001
flag
USD 2.6971
0.0036

ქვეყანას სჭირდება მაღალმხარჯველუნარიანი ტურისტი, ხოლო მაღალმხარჯველუნარიან ტურისტს შესაბამისი მომსახურება და სერვისი - HSC Group Hospitality-ის დამფუძნებელი

news image

ყველა ერთხმად ვთანხმდებით იმაზე, რომ ქვეყანას სჭირდება მაღალმხარჯველუნარიანი ტურისტი, ხოლო მაღალმხარჯვეულუნარიან ტურისტს სჭირდება შესაბამისი სახის მომსახურება და სერვისი, - ამის შესახებ „იმედის დილაში“ რუბრიკა Business Insider Georgia-ში სტუმრობისას მენეჯმენტ ჯგუფის HSC Group Hospitality-ის დამფუძნებელმა გიორგი დოლიძემ განაცხადა.

მისი თქმთ, მნიშვნელოვანია, რომ ტურისტს, რომელსაც წინასწარ აქვს გაწერილი გრაფიკი, შესაბამისი მომსახურება შევთავზოთ და პარალელურად ამ სერვისების კიდევ უფრო გაუმჯობესებაზეც ვიზრუნოთ. 

„ქვეყანა საბედნიეროდ მზარდი მაშტაბებისთვის და მზარდი სტატისტიკისთვის მზად არის. ყველა მონაწილე რგოლი ტურიზმის სფეროში, როგორებიც არიან ტურისტული კომპანიები, სატრანსპორტო ორგანზაციები, ავიაკომპანიები და სასტუმრო სექტორი, რომელსაც ჩვენ წარმოვადგენთ ყველა ერთხმად ვთანხმდებით იმაზე, რომ ქვეყანას სჭირდება მაღალმხარჯველუნარიანი ტურისტი, ხოლო მაღალმხარჯვეულუნარიან ტურისტს კი სჭირდება შესაბამისი სახის მომსახურება და სერვისი, რაზეც ყველა ერთობლივად ვმუშაობთ. როდესაც წლიდან წლამდე ევროპელი ტურისტების სტატისტიკის ზრდა გვაქვს, მათ მზად დავხვდეთ და გავუწიოთ შესაბამისი სერვისები, რადგანაც მათ წინასწარ აქვთ გაწერილი გეგმა/გრაფკი, რის მიხედვითაც უნდა გადაადგილდნენ დედქალაქეში თუ მის ფარგლებს გარეთ. ასეთ დროს მნიშვნელოვანია, რომ არ ქონდეთ სატრანსპორტო ან სასტუმროში რაიმე სახის შეფერხებები და ასევე თავიანთ ტურისტულ გეგმა/გრაფიკში არ ქონდეთ გადაცდომები. შესაბამისად ყველა ვცდილობთ, რომ წლიდან წლამდე ჩვენც გავიზარდოთ და თანამშრომლებსაც გავუზარდოთ მოტუვაცია და ტურისტული სეზონების დასაწყისისთვის უფრო მეტი აქცენტი გავაკეთოთ სერვისის ხარისხის ზრდაზე“, - განაცხადა გიორგი დოლიძემ.

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ყველა სიახლე
image

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა